Η Ιερά Μητρόπολη Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο πλαίσιο της ποιμαντικής μέριμνας για την εξυπηρέτηση των λατρευτικών αναγκών των νέων οικογενειών καθιερώνει την τέλεση δεύτερης Θείας Λειτουργίας όλες Κυριακές της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής στη πόλη του Αγρινίου.
- Η δεύτερη Θεία Λειτουργία θα τελείται στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ζωοδόχου Πηγής, από ώρα 10:30’ έως 11:30’, με σκοπό να προσφερθεί μια ακόμη λατρευτική ευκαιρία, κυρίως σε νέους και οικογένειες με μικρά παιδιά, να συμμετάσχουν απρόσκοπτα στο Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας την κατανυκτική περίοδο της Αγίας και Μεγάλη Τεσσαρακοστής.








Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»