Η Δήμητρα Αβράμπου εκφράζει το δικό της «ευχαριστώ» σε όσους της συμπαραστάθηκαν μετά την απώλεια του αδερφού της.
Η Πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου μετά το δύσκολο αποχαιρετισμό, ευχαρίστησε όσους παρέστησαν στην τελετή, αλλά και όσους επικοινώνησαν τηλεφωνικά και με μηνύματα, για να εκφράσουν τα ειλικρινή συλλυπητήρια τους.
«Τα εγκάρδια λόγια σας είναι παρηγορητικά στην ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή του πένθους μας, και επισφραγίζουν την εκτίμηση, το σεβασμό και την αληθινή αγάπη προς το πρόσωπο του Παναγιώτη μας», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης: Γιώργος Παπαναστασίου: «Νέα εποχή για το πρώην Πολυδύναμο Σχολείο στο Αγρίνιο»
Πηγή: Δήμητρα Αβράμπου: Εκφράζει το δικό της «ευχαριστώ» μετά την απώλεια του αδερφού της







Σχετικά Άρθρα
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Οι πρώτοι των πρώτων στα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου