Ο Δήμος Αγρινίου και η Πυροσβεστική κινήθηκαν άμεσα και ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Βασιλείου ελπίζει αυτή να ήταν η τελευταία πυρκαγιά.
Πιο αναλυτικά σε ανάρτησή του στο Facebook ο Αντιδήμαρχος αναφέρει τα εξής:
«Ας ελπίσουμε σήμερα να είναι η τελευταία πυρκαγιά στο δήμο Αγρινίου.
Συνδρομή στην Πυροσβεστική υπηρεσία Αγρινίου με 5 μηχανήματα έργου, 2 φορτηγά,1 μπουλντόζα και 3 υδροφόρες.
Μπράβο για άλλη μια φορά στην Πυροσβεστική υπηρεσία Αγρινίου και στους χειριστές και οδηγούς της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Αγρινίου.
Συνεχίζουμε να είμαστε δίπλα σε όποιον μας χρειάζεται».
Διαβάστε επίσης: Μακρυνεία – Ηλίας Ζαλοκώστας: «Αποφεύχθηκε νυχτερινή φωτιά λόγω Πυροσβεστικής και Δήμου»
Πηγή: Δήμος Αγρινίου – Γιάννης Βασιλείου: «Ας ελπίσουμε σήμερα να είναι η τελευταία πυρκαγιά»







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές