Εκπροσωπούμενος από την Αντιδήμαρχο Περσεφόνη Μελαχρή και την Πρόεδρο της Κοινωφελούς επιχείρησης Ελπίδα Δρόσου, ο Δήμος Ι.Π. Μεσολογγίου συμμετείχε την Κυριακή 4/7 στις εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο Δήμος Νικολάου Σκουφά, στη μνήμη των Πεσόντων Φιλελλήνων στη Μάχη του Πέτα την 4η Ιουλίου 1822.
- Στο χώρο της εκδήλωσης (Μνημείο Πεσόντων στη Μάχη του Πέτα) όπου τις εκπροσώπους του Δήμου και τους λοιπούς προσκεκλημένους της εκδήλωσης υποδέχθηκε η Δήμαρχος Ροζίνα Βαβέτση, τελέσθηκε επιμνημόσυνη δέηση ενώ ακολούθησε κατάθεση στεφάνων και ομιλία σχετικά με την προσφορά των Φιλελλήνων στον επαναστατικό αγώνα του 1821.











Σχετικά Άρθρα
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης
Κηποθέατρο Αγρινίου: Βραδιά… αποκαλύψεων από τη μορφή του χώρου, το πρόγραμμα ως και το νέο λογότυπο!