Το Κέντρο Υγείας Αγρινίου εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος κο. Νεκτάριο Φαρμάκη και την Αντιπεριφερειάρχη κα. Μαρία Σαλμά για την ευγενική δωρεά ενός αυτόματου απινιδωτή, προκειμένου να αντιμετωπίζονται άμεσα περιστατικά καρδιοαναπνευστικής ανακοπής.
- «Τέτοιες ενέργειες, ζωτικής σημασίας δημιουργούν αίσθημα ασφάλειας, αλληλεγγύης, ανθρωπισμού. Ευχόμαστε τέτοιες ενέργειες να βρουν μιμητές για το καλό της κοινωνίας μας», τονίζει στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο Επιστημονικά Υπεύθυνος του Κέντρου Υγείας Αγρινίου κος. Βασίλειος Σκορδάς.








Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος