Μπορεί το κλίμα να ήταν εορταστικό, στο χθεσινό γεύμα προς τιμήν της Προέδρου της Δημοκρατίας στην Τριχωνίδα, αλλά στη σύντομη πρόποσή του ο Δήμαρχος Αγρινίου, Γιώργος Παπαναστασίου προς την κ. Κατερίνα Σακελλαροπούλου έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα προβλήματα και τις διεκδικήσεις της πόλης προτάσσοντας το θέμα του Πανεπιστημίου, της σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με το Αγρίνιο κ.λπ.
- Βέβαια μπορεί οι αρμοδιότητες, εκ του Συντάγματος της Προέδρου της Δημοκρατίας να μην επιτρέπουν παρέμβαση στο έργο της Κυβέρνησης, όμως ο Δήμαρχος θεώρησε ότι πλέον η πόλη, έχει πλέον έναν ισχυρό σύμμαχο την Κατερίνα Σακελλαροπούλου η οποία δεν έκρυψε ούτε τη χαρά, ούτε τη συγκίνησή της για το γεγονός ότι πλέον συγκαταλέγεται ανάμεσα στις Αγρινιώτισσες και τους Αγρινιώτες.
Σ.Τ.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές