Σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Αμφιθέατρο του Γυμνασίου Θέρμου αποχαιρετιστήρια εκδήλωση για το Διευθυντή του Γυμνασίου Θέρμου κ. Αποστόλη Καραγεώργο που μετατίθεται σε άλλη σχολική μονάδα.
- Πρόκειται για έναν άνθρωπο που 6 χρόνια άφησε το στίγμα του και ανέδειξε με ποικίλες δραστηριότητες το Γυμνάσιο Θέρμου και την ευρύτερη περιοχή.
“…γίναμε μια μεγάλη οικογένεια, ταξιδέψαμε σε όμορφες αλλά και δύσκολες μέρες, εσείς ήσασταν ο καπετάνιος και το καράβι μας έφτανε πάντα στην Ιθάκη του με γνώσεις, εμπειρίες, ευκαιρίες…”








Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε