Εκδήλωση του Δήμου Ξηρομέρου την Κυριακή για τη «Ναυμαχία του Δραγαμέστου»
- Ο Δήμαρχος Ξηρομέρου Γ. Τριανταφυλλάκης προσκαλεί όλους τους εμβολιασμένους ή τους νοσήσαντες από τον κορωνοϊό την Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2021 στην παραλία Αστακού (θέση άγκυρα) στις 17:00 για την τελετή των αποκαλυπτηρίων μαρμάρινης πλάκας και στις 18:00 μ.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Ξηρομέρου, στην ομιλία για τη «Ναυμαχία του Δραγαμέστου» (των πυρπολικών).







Σχετικά Άρθρα
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης
Κηποθέατρο Αγρινίου: Βραδιά… αποκαλύψεων από τη μορφή του χώρου, το πρόγραμμα ως και το νέο λογότυπο!