Το 2021 αποτελεί χρονιά ορόσημο για τον απανταχού ελληνισμό, αφού εορτάζουμε τα 200 χρόνια από την έναρξη του εθνικοαπελευθερωτικού μας αγώνα, που οδήγησε στην ανεξαρτησία της πατρίδας μας και στην δημιουργία του συγχρόνου ελληνικού κράτους.
Ο Δήμος Ξηρομέρου και το Νομικό μας Πρόσωπο για να τιμήσει τα 200 χρόνια, προχώρησε στην εκτύπωση και προμήθεια χιλίων (1000) αναμνηστικών τετραδίων για τους μαθητές των σχολείων μας, για να γνωρίσουν καλύτερα τους ήρωες που θυσίασαν την ζωή τους για την λευτεριά της πατρίδας, τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν και τα γεγονότα που σημάδεψαν το ΞΗΡΟΜΕΡΟ στη διάρκεια της επανάστασης καθώς και τους ιστορικούς μας τόπους. Τα αναμνηστικά τετράδια θα διανεμηθούν στους μαθητές των σχολείων μας τις επόμενες μέρες.







Σχετικά Άρθρα
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης
Κηποθέατρο Αγρινίου: Βραδιά… αποκαλύψεων από τη μορφή του χώρου, το πρόγραμμα ως και το νέο λογότυπο!