Κοπή Αγιοβασιλόπιτας σήμερα στο δημαρχείο ΘΕΡΜΟΥ!
- Ο Αρχιερατικός Επίτροπος π. ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ και ο αιδεσιμότατος π. Βασίλειος Λάμπος ευλόγησαν την Βασιλόπιτα του δήμου Θέρμου και εξήγησαν το έθιμο και την προσφορά του Μεγάλου Βασιλείου!
Κατόπιν, στον σύντομο χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος Θέρμου κ. Σπύρος Κωνσταντάρας, ευχήθηκε Καλή και παραγωγική χρονιά, με υγεία, προσπάθεια, επιτυχίες!
Η τυχερή που κέρδισε το φλουρί ήταν η εργαζόμενη στην κοινωφελή Νεκταρία Καλλιακμάνη!
«Ο Δήμος είναι μια οικογένεια! Συνεχιζουμε με άψογη συνεργασία και το νέο Ετος! Χρόνια πολλά και ευλογημένα!», αναφέρει σε ανάρτησή του ο Δήμαρχος Θέρμου.












Σχετικά Άρθρα
Μίνα Καραμήτρου: Η Αγρινιώτισσα Δημοσιογράφος του Open Beyond με νάρθηκα στο αριστερό της χέρι μετά την έκρηξη
«Το Παιδί»: Μια ισχυρή έκρηξη φέρνει αναστάτωση στο Νεοχώρι – Περιλήψεις (21-23/06)
Γεγονότα που σημειώθηκαν σαν σήμερα (18/06)