Η ΕΛ.ΑΣ. αναφέρει πως την 25η Αυγούστου συνελήφθη ένας άνδρας στο Αγρίνιο για την κλοπή μονάδας υπολογιστή από γραφείο.
Συνελήφθη χθες (25/08) το πρωί στο Αγρίνιο από Αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου ένας ημεδαπός άνδρας, κατηγορούμενος για κλοπή.
Ο δράστης μετέβη σε γραφείο συμπολίτη του και -εκμεταλλευόμενος την ολιγόλεπτη απουσία του- αφαίρεσε μία μονάδα ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Οι Αστυνομικοί εντόπισαν στην κατοχή του το κλεμμένο αντικείμενο, το οποίο κατασχέθηκε και αποδόθηκε στον νόμιμο κάτοχό του.
Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο: Ο Γιώργος Παπαναστασίου υποδέχθηκε τις αποστολές των χωρών για το 20ο Διεθνές Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών!
Πηγή: ΕΛ.ΑΣ.: Άνδρας συνελήφθη στο Αγρίνιο για την κλοπή μονάδας υπολογιστή από γραφείο







Σχετικά Άρθρα
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Οι πρώτοι των πρώτων στα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου