Από την ΕΛ.ΑΣ. έγινε γνωστό πως ένας δικυκλιστής, στο Αγρίνιο, συνελήφθη γιατί δε σταμάτησε σε έλεγχο της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ.
Το περιστατικό συνέβη την Παρασκευής, 26 Δεκεμβρίου 2025 το απόγευμα όταν ο οδηγός σε σήμα της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. δε σταμάτησε για έλεγχο, αντιθέτως ανέπτυξε ταχύτητα προσπαθώντας να διαφύγει στην Εθνική Οδό.
Όταν οι Αστυνομικοί τον πλησίασαν φέρεται πως τους εξύβρισε.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, εξύβριση και παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών, καθώς στη διάρκεια του ελέγχου διαπιστώθηκε πως κατείχε μικροποσότητα κάνναβης.
Διαβάστε επίσης: Άρης Μουγκοπέτρος: Τη Δευτέρα (29/12) η Δίκη του μετά τη μήνυση της συζύγου του
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε