Παράταση υποβολής δηλώσεων ζημίας από την θεομηνία «Μήδεια» στην Θεσσαλία
- Δεδομένων των έκτακτων συνθηκών λόγω του πρόσφατου σεισμού, δίνεται η δυνατότητα στους παραγωγούς που επλήγησαν από την πρόσφατη θεομηνία «Μήδεια» να υποβάλλουν Δηλώσεις Ζημίας στους κατά τόπους ανταποκριτές μέχρι την Τρίτη 16 Μαρτίου.
Σημειώνεται ότι η παράταση ισχύει για τις αναγγελίες ζημιάς του χρονικού διαστήματος από 14 έως 19 Φεβρουαρίου και αφορούν ζημίες ΕΛ.Γ.Α. και Κ.Ο.Ε.
Εφίσταται η προσοχή σε όλους τους εμπλεκομένους για την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων για την προστασία από την πανδημία (αποστάσεις, τηλεφωνικά ραντεβού).







Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε