Η ενεργειακή αυτονομία των Δήμων στο επίκεντρο του Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της Κ.Ε.Δ.Ε. στο Βόλο.

- Ο Δήμαρχος Αγρινίου και Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Κ.Ε.Δ.Ε. κ. Γιώργος Παπαναστασίου, στην ομιλία του εξήγησε «γιατί στο Αγρίνιο επενδύσαμε στη λύση και όχι στο πρόβλημα προωθώντας τη δημιουργία ενεργειακής κοινότητας».
Δείτε την εισήγηση του Κ. Γιώργου Παπαναστασίου στο Συνέδριο:







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Τίμησε την ομάδα του μπαράζ της Νέας Σμύρνης
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Λύθηκε από κοινού η συνεργασία με τον Team Manager Μάρκο Μαρκόφσκι
Ερασιτέχνης Παναιτωλικός – Τμήμα Υδατοσφαίρισης: Νίκησε (και) τον Μίλωνα και παίζει την άνοδο με τη Νίκη Βόλου!