Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει φέτος αλλά θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα, καθώς σύμφωνα με τον κ. Σκρέκα όποτε προκύπτουν κονδύλια θα αυξάνεται και η χρηματοδότησή του
- Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 θα «τρέξει» το πρόγραμμα αντικατάστασης παλαιών και ενεργοβόρων ηλεκτρικών συσκευών, όπως δήλωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας.
Δικαιούχοι θα είναι όλοι οι Έλληνες αλλά με κριτήρια προτεραιοποίησης ανάλογα με την οικονομική τους κατάσταση και θα συνδεθεί με την απόσυρση των παλαιών συσκευών.
Στόχος σύμφωνα με τον υπουργό είναι όλα τα σπίτια «να μπορέσουν να αντικαταστήσουν τις παλαιές ενεργοβόρες συσκευές με καινούριες, ώστε να μειώσουμε και κόστος ρεύματος και να βοηθήσουμε περιβάλλον και να έχουν μια πολύ καλύτερη οικοσκευή στο σπίτι τους».
newmoney.gr







Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε