Ευχαριστήριο Δήμου Αμφιλοχίας σε Περιφέρεια και Φορείς για τη διανομή του Τ.Ε.Β.Α. (Photos)
- Ο Δήμος Αμφιλοχίας ευχαριστεί για τη συνεργασία όλους τους συνεργαζόμενους φορείς που συνέβαλαν στην επιτυχή διανομή υλικού προς τους 1.500 ωφελούμενους του Προγράμματος Τ.Ε.Β.Α., την Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023 στην Αμφιλοχία και το Χαλκιόπουλο.
Πιο συγκεκριμένα το ευχαριστήριο αναφέρει τα εξής:
«Ευχαριστούμε θερμά την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την Αντιπεριφερειάρχη Αιτωλοακαρνανίας Μαρία Σαλμά, το Λιμεναρχείο Αμφιλοχίας και το Αστυνομικό Τμήμα Αμφιλοχίας για την τήρηση της τάξης και τη διαχείριση της κυκλοφορίας εντός και εκτός λιμανιού, καθώς και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αμφιλοχίας και όλους τους εργαζόμενους και συνεργάτες του Δήμου Αμφιλοχίας που συνέβαλαν στην ταχεία και απρόσκοπτη διανομή στους δικαιούχους».









Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε