Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, το Εικαστικό Εργαστήρι του Δήμου Αγρινίου, διοργάνωσε διαδραστική εικαστική εκδήλωση το Σάββατο, 4 Ιουνίου 2022 στις 10:30 π.μ. στον Πεζόδρομο Χαριλάου Τρικούπη.
- Υπό την καθοδήγηση της δασκάλας Ζωγραφικής κ. Μαρίας Μαχαλιώτη τα παιδιά ζωγράφισαν με χρώματα ένα μεγάλο παζλ με το σύμβολο της πόλης μας, και υπό την καθοδήγηση της δασκάλας Κεραμικής κ. Στέλλας Γιακουμάτου δημιούργησαν με πηλό επίσης, το έμβλημα του Δήμου Αγρινίου.







Σχετικά Άρθρα
Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος Αγρινίου: Εκ νέου Πρόεδρος ο Παναγιώτης Καψάλης, το νέο Δ.Σ.
Μεγάλη φωτιά ξέσπασε σε δύσβατη περιοχή ανάμεσα σε Κρυονέρια Ναυπακτίας και Περδικόβρυση
Γ.Ε.Α. Αγρινίου – Τμήμα Καλαθοσφαίρισης: Δημήτρης Παπαχρήστος και Ηλίας Παπαζήσης στις Ακαδημίες και τα Αναπτυξιακά Τμήματα