Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου ημερίδα, που διοργάνωσε ο Σύλλογος Σύλλογος Δρομέων Υγείας Αγρινίου, με ομιλήτριες την Αλεξάνδρα Μαρκάτη και την Ειρήνη Μπαμπαρούτση.
- Στην εκδήλωση αναπτύχθηκαν τα θέματα:
1. Καλλιεργώντας μια αρμονική σχέση μεταξύ γονέα και αθλητή – μαθητή και
2. Η διατροφική διαχείριση μέσα στην οικογένεια. Μύθοι και αλήθειες.
Ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος με χρήσιμα συμπεράσματα.
Οι δράσεις του Συλλόγου θα συνεχισθούν και το επόμενο χρονικό διάστημα.
Το Σάββατο 28 Ιανουαρίου η χοροεσπερίδα – κοπή πίτας του Συλλόγου και την Κυριακή 7 Μαΐου το 3o City trail agrinio με δύο διαδρομές.












Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»