Οι έλεγχοι για τη σωστή λειτουργία των μέτρων ασφαλείας κατά του κορωνοϊού συνεχίζονται από τους άνδρες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ακαρνανίας.
- Από τις 6 το πρωί της Δευτέρας, 1 Σεπτεμβρίου 2020 έως και τις 6 το πρωί της Τρίτης, 2 Σεπτεμβρίου 2020 είχαμε επτά νέα πρόστιμα για μη χρήση μάσκας, της τάξεως των 150 ευρώ, έκαστος.
Τα πέντε αφορούσαν πελάτες καταστημάτων και τα άλλα δυο οδηγούς.







Σχετικά Άρθρα
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στο AgrinioTimes.gr όσοι πρώτευσαν και εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι