Και την φετινή σχολική χρονιά 2021-22 το Εσπερινό ΕΠΑΛ Αγρινίου, δείχνοντας το κοινωνικό του πρόσωπο, διοργάνωσε στις 4 Μαΐου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου και το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Αγρινίου εθελοντική αιμοδοσία στους χώρους του σχολείου.
- Πρέπει να τονιστεί ότι η αιμοδοσία αποτελεί κυρίως πράξη αγάπης προς τους συνανθρώπους μας και την κοινωνία και η συγκεκριμένη δράση από την πλευρά του σχολείου έχει ως κύριο σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές του σχολείου προς αυτή την κατεύθυνση.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές