Στον Antenna Star 103.5 και την εκπομπή «Με υπογραφή» του Σωκράτη Τσόμπου, φιλοξενήθηκε το πρωί της Πέμπτης ο Γιώργος Φίλιππας, υποψήφιος Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με το Κίνημα «Ελεύθεροι ξανά».
Ο κ. Φίλιππας είπε ότι το κίνημα «Ελεύθεροι Ξανά» προσπαθεί να κινητοποιήσει τον πολίτη προς την πλευρά της ελπίδας γιατί…
- Λειτουργεί με ωριμότητα και ποιότητα.
- Σκέφτεται πολιτικά με βάση την ελευθερία και τη Δημοκρατία της χώρας και των πολιτών.
- «Μπαίνει» στη θέση κάθε πολίτη και αντιλαμβάνεται τα προβλήματα στη ζωή και στην καθημερινότητα του.
- Απευθύνεται στον πολίτη μόνο με εντιμότητα κόντρα «σε κάθε λάσπη» που του ρίχνουν η οποία φυσικά δεν το αγγίζει στο ελάχιστο.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη του κ. Γιώργου Φίλιππα στον Antenna Star 103.5:







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»