Ο Γιώργος Μυλωνάκης μέρα με τη μέρα βλέπει την υγεία του να βελτιώνεται – Επέστρεψε από τη Γερμανία και συνεχίζει τη θεραπεία σε ελληνικό κέντρο αποκατάστασης.
Ευχάριστα είναι τα νέα για την πορεία της υγείας του Γιώργου Μυλωνάκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ επέστρεψε από τη Γερμανία, όπου είχε μεταβεί σε ειδικό κέντρο αποκατάστασης για εξειδικευμένη θεραπεία.
Τώρα θα συνεχίσει τη θεραπεία του και τη διαδικασία αποκατάστασης σε αντίστοιχο κέντρο στην Αθήνα.
Υπενθυμίζεται ό,τι ο Γιώργος Μυλωνάκης υπέστη σοβαρό επεισόδιο με ρήξη ανευρύσματος στον εγκέφαλο στις 15 Απριλίου και νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» επί 26 ημέρες.
Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο – Νίκη Φλώρου στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Π.Ο.Ξ.: «Η περιοχή μας διαθέτει μοναδικά συγκριτικά πλεονεκτήματα»
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Πολιτική Προστασία Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας: Εργασίες άρσης καταπτώσεων στη Χούνη και στη Στριγανιά
Πάτερ Κωνσταντίνος Καντάνης: «Στα συσσίτια του Αγίου Δημητρίου μακαρονόπιτα του Αγρινίου με χειροποίητο φύλλο»
Νοσοκομείο Αγρινίου: Ο Δημοσθένης Τσίγας έχει άμεση ανάγκη από αίμα