Ο Γρηγόρης Τάκης είναι ένας Αγρινιώτης που μέσω ενός βίντεο στο Facebook θέλησε να μοιραστεί την τύχη-βουνό που είχε αφού γλίτωσε για… δευτερόλεπτα από τις κατολισθήσεις.
Ο κος. Τάκης εκτελεί το δρομολόγιο Αγρίνιο – Καρπενήσι δυο φορές την εβδομάδα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Συγκεκριμένα, γύρω στις 7:30 π.μ., λόγω των έντονων βροχοπτώσεων, δευτερόλεπτα μετά τη διέλευσή του με το αυτοκίνητο σημειώθηκε κατολίσθηση στο σημείο.
Ευχή όλων μας είναι η τύχη να είναι πάντα μαζί του.
Διαβάστε επίσης: Δημήτριος Λιάπης: Ανείπωτη θλίψη στο Καινούργιο Αγρινίου για την απώλεια του 58χρονου πατέρα
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Άγιον Όρος για τριήμερη επίσκεψη
Επεισόδιο στο Αγρίνιο: Γυναίκα φέρεται να δέχθηκε άγρια επίθεση στο κέντρο της πόλης
Σταύρος Θανασούλας: Τη Δευτέρα (22/06) το τελευταίο «αντίο» στον συνταξιούχο Έμπορο