H ακαδημαϊκός-ιστορικός κ. Μαρία Ευθυμίου κάνει μία ιστορική αναδρομή στη Ναυμαχία της Ναυπάκτου και εξηγεί τη σημασία της επικράτησης της Lega Santa (Ιερής Ένωσης) επί της οθωμανικής αυτοκρατορίας που τότε, τον 16ο αιώνα, διένυε την χρυσή εποχή της ακμής της.
- Όπως αναφέρει, η νίκη αυτή έριξε το ηθικό των οθωμανών και, παράλληλα, οδήγησε στον πολλαπλασιασμό της δύναμης του Καθολικισμού και στην περαιτέρω ανάδειξη των αξιών του Δυτικού πολιτισμού.







Σχετικά Άρθρα
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Άγιον Όρος για τριήμερη επίσκεψη
Επεισόδιο στο Αγρίνιο: Γυναίκα φέρεται να δέχθηκε άγρια επίθεση στο κέντρο της πόλης
Σταύρος Θανασούλας: Τη Δευτέρα (22/06) το τελευταίο «αντίο» στον συνταξιούχο Έμπορο