Λόγω των αυξημένων κρουσμάτων κορωνοϊού και της μεγάλης εκτάσεως που έχει λάβει η διασπορά της ασθένειας, του περιορισμένου χώρου εντός του Καθολικού και των μέτρων της πολιτείας, η Ιερά Μονή Μυρτιάς ανακοίνωσε ότι μέχρι και τις 27 Φεβρουαρίου 2022 δεν θα δέχεται προσκυνητές κατά την διάρκεια των Ιερών Ακολουθιών.
- Κλείνοντας, η ανακοίνωση καταλήγει ως εξής: «Ευχόμαστε η Παναγία μας να προστατεύει, να μεσιτεύει και να παρακαλεί τον Υιό της για την απαλλαγή από τη ασθένεια αυτή και να χαρίζει σε όλους σας έτη πολλά κι ευλογημένα».







Σχετικά Άρθρα
Ο Καιρός (25/06): Βροχοπτώσεις το απόγευμα στο Αγρίνιο, έως 34 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Γεγονότα που σημειώθηκαν σαν σήμερα (25/06)
Εορτολόγιο: 25/06 τιμάται από την Εκκλησία η Αγία Φεβρωνία