Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα LEGO και η μουσική K-pop μονοπώλησαν τις αναζητήσεις των παιδιών τον Νοέμβριο, εποχή κατά την οποία τα παιδιά συνήθως φτιάχνουν τις χριστουγεννιάτικες wish list τους. Τα παιδιά έδειξαν συνολικά μεγάλο ενδιαφέρον για αρκετά πράγματα τον Νοέμβριο.
Παρά τις κονσόλες νέας γενιάς που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, το Nintendo Switch ήταν στην κορυφή των αναζητήσεωνΗλεκτρονικά και μη παιχνίδια, μουσική, καταστήματα και αγορές, κινούμενα σχέδια, υπηρεσίες και πλατφόρμες, χαρακτήρες, χόμπι και δραστηριότητες και οι κονσόλες παιχνιδιών ήταν οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες. Τα τρία κορυφαία ενδιαφέροντα ήταν το gaming (44%), η μουσική (14%) και οι αγορές (10%).
Τα παιδιά, που έψαχναν παιχνίδια στο Διαδίκτυο έδειξαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για Roblox (23%), Among Us (21%) και Minecraft (20%). Άλλα δημοφιλή παιχνίδια είναι το Gacha Life (16%) και το Fortnite (11%).
Παραδόξως, παρά τις κονσόλες νέας γενιάς που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, το Nintendo Switch ήταν στην κορυφή των αναζητήσεων (42%), ενώ το PlayStation είναι στη δεύτερη θέση (36%) και το Xbox τρίτο (22%). Τα πιο επιθυμητά παιχνίδια για την κονσόλα Nintendo Switch είναι τα Mario, Animal Crossing και The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Η μουσική K-pop, η οποία έχει κατακτήσει την κορυφή των charts τα τελευταία χρόνια, εξακολουθεί να είναι πολύ δημοφιλής μεταξύ των παιδιών σε όλο τον κόσμο. Σχεδόν οι μισές από τις μουσικές αναζητήσεις στο διαδίκτυο ήταν για “K-pop” (48%) και κυριαρχούνται από δύο αγαπημένες μπάντες: BTS (58%) και BLACKPINK (42%).
Η δύναμη των παιχνιδιών
Στο μεταξύ, σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, τα παιδιά αγαπούν ακόμα τα παιχνίδια. Συγκεκριμένα, τα LEGO αντιπροσώπευαν το 51% των αναζητήσεων “παιχνιδιών”, ακολουθούμενα από Barbie (22%), σετ Playmobil (11%), L.O.L. Surprise! κούκλες (8%) και 5 Surprise Mini Brands (8%). Όσον αφορά την εμμονή των παιδιών με τα LEGO, συνήθως αναζητούν ειδικές εκδόσεις LEGO ανάλογα με το αγαπημένο τους παιχνίδι ή χαρακτήρα. Τα πιο επιθυμητά σετ LEGO είναι αφιερωμένα στο Among Us (παρ’ όλο που δεν είναι ακόμα στην αγορά), Harry Potter, Star Wars, Ninjago, Technic, City, Friends και Minecraft.
Η Kaspersky συνιστά στους γονείς να εξετάζουν προσεκτικά τα κορυφαία ενδιαφέροντα των παιδιών στο Διαδίκτυο για να είναι σίγουροι ότι τα δώρα, που αγοράζουν, είναι αυτά που πραγματικά θέλουν τα παιδιά τους φέτος.
Για να οικοδομήσετε μια καλύτερη σχέση με τα παιδιά σας, η Kaspersky συνιστά τα ακόλουθα:
– Μην βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα εάν το παιδί σας ξοδεύει πολύ χρόνο σε βιντεοπαιχνίδια. Θα μπορούσε να μην είναι ικανοποιημένο με τον πραγματικό κόσμο και να χρειάζεται την υποστήριξή σας. Αντί να περιορίσετε τον χρόνο που μπορεί να περάσει παίζοντας παιχνίδια, μπορείτε να το βοηθήσετε να λύσει πιθανά προβλήματά του (για παράδειγμα, στο σχολείο ή με άλλους συγγενείς).
– Βρείτε λίγο χρόνο για να παίξετε παιχνίδια με το παιδί σας ή παρακολουθήστε μια νέα σειρά. Το να έχετε ένα κοινό χόμπι θα μπορούσε να οδηγήσει τη σχέση σας σε άλλο επίπεδο.
– Εγκαταστήστε μια λύση που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να βλέπετε και να αναζητάτε τη διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών σας σε μια σειρά συσκευών, αλλά χωρίς να εισβάλλετε στον προσωπικό τους χώρο.
sepe.gr
Σχετικά Άρθρα
«Deal»: Η Τόνια από τη Χίο πούλησε 100 ευρώ για 16 χιλιάδες, θα μπορούσε να πάρει και τα διπλά!
«Η Γη της Ελιάς»: Ο Κωνσταντίνος ακούει άναυδος την κόρη του Σαλπέα
«Η Παραλία»: Συγκλονιστικές εξελίξεις κι ένα επεισόδιο-έκπληξη γυρισμένο σε μονοπλάνο