Συνελήφθησαν κατά τις βραδινές ώρες της Παρασκευής 15 Απριλίου 2022 στην Ιόνια Οδό, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγρινίου, δύο άνδρες, διότι σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε βρέθηκαν να κατέχουν ποσότητες ακατέργαστης κάνναβης.
- Ειδικότερα, συνελήφθη ένας 35χρονος, διότι σε έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε αυτοκίνητο, που οδηγούσε, βρέθηκε και κατασχέθηκε μικροποσότητα κάνναβης 0.9 γραμμαρίων.
- Αργότερα, συνελήφθη ένας 22χρονος, ο οποίος κατόπιν ελέγχου, διαπιστώθηκε ότι κατείχε μια νάιλον συσκευασία με κάνναβη μικτού βάρους 2.8 γραμμαρίων.
Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές