Την καθιερωμένη Πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψαν σήμερα οι κάτοικοι της ενορίας του Αγίου Δημητρίου Καινουργίου καθώς και οι μαθητές των κατηχητικών σχολείων.
Όπως είχε ανακοινωθεί μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας οι Πιστοί μετέβησαν στο Πνευματικό Κέντρο του Ι.Ν Αγίου Δημητρίου όπου ο εφημέριος του ναού π.Απόστολος Μπλέτσας τέλεσε την ακολουθία και έκοψε την βασιλόπιτα με ευχές για καλή χρονιά και ευλογημένη με υγεία και πνευματική φώτιση.




















Σχετικά Άρθρα
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι
Καινούργιο Αγρινίου: Ο.ΑΝ.Ε.ΑΝ. Αιτωλοακαρνανίας, ΕΛ.ΑΣ. και σκύλος στις έρευνες μετά τον εντοπισμό ανθρώπινου κρανίου