Ένα νέο κύμα κακοκαιρίας βρίσκεται σε εξέλιξη και το 112 ήχησε στο Αγρίνιο τις απογευματινές ώρες της 15ης Φεβρουαρίου.
Το μήνυμα ανέφερε για έντονες βροχοπτώσεις και καταιγίδες από το βράδυ του Σαββάτου, 15 Φεβρουαρίου έως το μεσημέρι της Κυριακής, 16 Φεβρουαρίου 2025 στη Δυτική Στερεά, τη Δυτική και τη Νότια Πελοπόννησο, δεν έχει δηλαδή συγκεκριμένη περιοχή όπου εστιάζει.
Συστήνεται στους κατοίκους ολόκληρης της συγκεκριμένης περιοχής να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους και να είναι προσεκτικοί.

Διαβάστε επίσης: Γιώργος Παπαναστασίου: Συνάντηση με τον Αντιπύραρχο Θεόδωρο Αποστόλου







Σχετικά Άρθρα
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Άγιον Όρος για τριήμερη επίσκεψη
Επεισόδιο στο Αγρίνιο: Γυναίκα φέρεται να δέχθηκε άγρια επίθεση στο κέντρο της πόλης
Σταύρος Θανασούλας: Τη Δευτέρα (22/06) το τελευταίο «αντίο» στον συνταξιούχο Έμπορο