«Η πανδημία δεν μας επέτρεψε φέτος να κόψουμε την πίτα της Περιφέρειας με ορθάνοικτες τις πόρτες στο σύνολο των φίλων, συνεργατών και των ανθρώπων του τόπου μας.
- Όμως, από την πίτα που κόψαμε σήμερα στο γραφείο, παρουσία μόνο των στενών συνεργατών, κάθε πολίτης της Δυτικής Ελλάδας δικαιούται ένα «κομμάτι».
Ένα «κομμάτι» χρέους και δικαιώματος ταυτόχρονα, η επόμενη χρονιά να μας βρει όλους υγιείς και πάλι μαζί, πολύ πιο σίγουρους για το κοινό μας μέλλον.
Η Δυτική Ελλάδα κρατάει το «φλουρί» του 2021…»
Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριος Φαρμάκης







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές