Τα παιδιά του 15ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας, στο ιστορικό κέντρο της πόλης, όταν επιστρέψουν και πάλι στις τάξεις τους θα βρεθούν μπροστά σε μια έκπληξη που θα ομορφύνει περισσότερο την καθημερινότητά τους μέσα στο σχολικό περιβάλλον που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της μέρας τους.
- Χάρη στην πρωτοβουλία ενός επαγγελματία, συντηρητή έργων τέχνης στο επάγγελμα και πατέρα μαθήτριας στο 15ο δημοτικό σχολείο Καβάλας, οι τοίχοι των διαδρόμων και των κοινόχρηστων χώρων του κτηρίου γέμισαν με χρώματα, σχήματα, πρόσωπα και μοτίβα.
Ο λόγος για τον Γιώργο Μιχαηλίδη, που δώρισε στο σχολείο τριάντα οχτώ έργα τέχνης τα οποία έβαλε σε κορνίζες, τα μετέφερε ο ίδιος και τα τοποθέτησε μόνος του, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το σχολείο σε μια πρωτότυπη έκθεση με έργα τέχνης που τα παιδιά μπορούν να θαυμάζουν καθημερινά. Μάλιστα, για να βγουν ακόμα πιο ωφελημένοι οι μικροί μαθητές, κάτω από κάθε έργο τέχνης τοποθέτησε μια ταμπελίτσα με την ιστορία του ζωγραφικού έργου.
Είναι η δεύτερη φορά που ο ίδιος προχωράει σε τέτοια δωρεά αφού τον περασμένο Μάιο έκανε κάτι ανάλογο σε ένα γυμνάσιο, όπου εκεί τοποθέτησε συνολικά πάνω από εβδομήντα έργα τέχνης μέσα στην κάθε τάξη του σχολείου.
Μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο κ. Μιχαηλίδης υπογράμμισε ότι θέλησε να κάνει περισσότερο δημιουργική την περίοδο της καραντίνας και σε μια προσπάθεια να πάει κόντρα στις δυσκολίες της εποχής αλλά και στην κρίση που περνάει ολόκληρη η κοινωνία λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
«Επιπλέον», συμπληρώνει, «Μετά από τόσα χρόνια ως συντηρητής έργων τέχνης θέλησα να κάνω μια άυλη επένδυση δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν πιο κοντά στην τέχνη και στα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει.
«Έπειτα από μελέτη όλων των εσωτερικών κοινόχρηστων χώρων του σχολείου», σημειώνει ο κ. Μιχαηλίδης, «δημιουργήσαμε μία διαρκή έκθεση τέχνης, επιλέγοντας ένα συνδυασμό τριάντα οχτώ έργων, αντιπροσωπευτικά των πιο χαρακτηριστικών ρευμάτων και καλλιτεχνών. Παίρνοντας αυτή την πρωτοβουλία πιστεύω ότι όχι μόνο ομορφύναμε τον χώρο όπου περνούν ένα μεγάλο μέρος της ημέρας τους τα παιδιά μας, αλλά συγχρόνως με την καθημερινή τους επαφή με την τέχνη, δίνουμε το έναυσμα για συζήτηση, δημιουργία, και διεύρυνση των οριζόντων τους».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ / zougla.gr
Σχετικά Άρθρα
Junior Eurovision 2024: Νικήτρια η Γεωργία – Στη 13η θέση η Κύπρος
Αγρίνιο – Κινηματογραφική Λέσχη: Αυτό είναι το πλήρες πρόγραμμα για τη σεζόν 2024-25
Eurovision 2025: 187 οι υποψηφιότητες, στις 29 Ιανουαρίου ο Εθνικός Τελικός