Νέο τροχαίο σημειώθηκε τις μεσημεριανές ώρες της Δευτέρας, 12 Ιανουαρίου 2026 στον Κόμβο Αγίου Δημητρίου Αγρινίου, ένας δικυκλιστής στο Νοσοκομείο.
Κάτω από συνθήκες που διερευνά η Τροχαία, Ι.Χ. συγκρούστηκε με δίκυκλο με αποτέλεσμα ο οδηγός του να τραυματιστεί.
Το θετικό ήταν ό,τι ο αναβάτης φορούσε κράνος, σύμφωνα με πληροφορίες.
Ασθενοφόρο του Ε.Κ.Α.Β. που κλήθηκε, τον παρέλαβε και τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Αγρινίου.
Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι και είναι το πολλοστό που σημειώνεται στο σημείο με μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο.
Πολύ συχνά παρατηρείται το φαινόμενο της παραβίασης του ερυθρού σηματοδότη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.



Διαβάστε επίσης: Ο Καιρός (12/01): Ηλιοφάνεια στο Αγρίνιο, έως 6 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Χρήστος Καρασάββας: Η Κατούνα Ξηρομέρου πενθεί για την απώλεια του 34χρονου, οι αναρτήσεις του αδερφού του
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών