Λινού: «Δεν υπάρχει δυνατότητα να ανοίξουν όλα τα σχολεία μαζί» (Video)

«Θα πρέπει το υπουργείο να ανοίξει πρώτα τα σχολεία που έχουν μικρό αριθμό μαθητών και σιγά – σιγά να ανοίξουν τα σχολεία με μεγάλο αριθμό μαθητών»

Φόβος για ντόμινο κρουσμάτων υπάρχει από το άνοιγμα των σχολείων, σύμφωνα με την καθηγήτρια επιδημιολογίας, Αθηνά Λινού, η οποία προτείνει να γίνει σταδιακό άνοιγμα.

Σύμφωνα με την καθηγήτρια τα παιδιά ηλικίας πάνω από 15 ετών, κολλάνε κορονοϊό το ίδιο εύκολα με τους ενήλικες. Η ίδια μάλιστα αναφέρει ότι το άνοιγμα των σχολείων αποτελεί γρίφο, καθώς θα πρέπει να υπάρχει εγγυημένη ασφάλεια:

«Θα πρέπει το υπουργείο να ανοίξει πρώτα τα σχολεία που έχουν μικρό αριθμό μαθητών και σιγά – σιγά να ανοίξουν τα σχολεία με μεγάλο αριθμό μαθητών, αφού γίνει έλεγχος στην περιοχή από την οποία προέρχονται τα παιδιά. Δεν υπάρχει δυνατότητα να ανοίξουν όλα τα σχολεία μαζί, η μόνη επιλογή για να μην έχουμε ντόμινο κρουσμάτων, είναι το σταδιακό άνοιγμα τους» δήλωσε η κ. Λινού μιλώντας το πρωί της Δευτέρας (4/1) στο Mega.

«Εκεί που αποτύχαμε σαν κοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ότι δεν καταφέραμε να ευαισθητοποιήσουμε τους ανθρώπους» υπογράμμισε η καθηγήτρια επιδημιολογίας, Αθηνά Λινού.

«Εκεί που αποτύχαμε σαν κοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ότι δεν καταφέραμε να ευαισθητοποιήσουμε τους ανθρώπους. Είμαι σίγουρη πως οι συμπολίτες που πήγαν στο Ντουμπάι και διασκέδασαν δεν είχαν πειστεί για τον κίνδυνο και για τις ανάγκες της χώρας μας και των συνανθρώπων μας σε όλο τον κόσμο. Αν οι κυβερνήσεις και η πολιτεία είχε καταφέρει να πείσει τους influencers των νέων να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους».

Για μετάλλαξη ιού και πώς έφτασε στην Ελλάδα η κ. Λινού μεταξύ άλλων δήλωσε πως δεν γίνονται αρκετοί έλεγχοι, αλλά και πως είναι λάθος το ότι δεν υπάρχει τεστ μετά την καραντίνα, όπως επίσης ότι τα μέτρα θα πρέπει να γίνουν πιο αυστηρά, αλλά και εμείς οι ίδιοι θα πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε γύρω από την προστασία μας απέναντι στον κορονοϊό.

 

 


tromaktiko.gr
«Agrinio 365» Media Group | Antenna-Star.gr, AgrinioTimes.gr