Λύρος: «Προχωρούμε στον εκσυγχρονισμό του Δήμου μας»

Τις πρώτες αιτήσεις εξυπηρέτησης του κοινού μέσω της νέας υπηρεσίας myKEPlive στην οποία έχει ενταχθεί με πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ο Δήμος Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, έχουν αρχίσει και δέχονται τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) σε Μεσολόγγι, Αιτωλικό και Οινιάδες.

Η διαδικασία κρίνεται ως απλή και εύκολη στην διαχείρισή της, καθώς δίνει την δυνατότητα της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης όπως ακριβώς θα συνέβαινε με την φυσική παρουσία. Στόχος άλλωστε εφαρμογής της υπηρεσίας είναι η από απόσταση ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των πολιτών για τις υποθέσεις τους(λόγω και των υγειονομικών συνθηκών), η αντιμετώπιση της «γραφειοκρατίας» και η διοικητική ενημέρωση των πολιτών για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα πέραν των αρμοδιοτήτων του ΚΕΠ.

Όπως ενημερώνει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, «…τα ψηφιακά ραντεβού στα ΚΕΠ διεξάγονται κατόπιν ραντεβού μέσω του myKEPlive.gov.gr Η υπηρεσία διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση – Αίτηση, 2) Εξυπηρέτηση από το δήμο σας, 3) Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία και 4) Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις. Οι ώρες εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλέξουν οι πολίτες είναι από τις 08:00 έως τις 14:30».

Σε δήλωσή του για την εφαρμογή της υπηρεσίας, ο Δήμαρχος Κώστας Λύρος αναφέρει: «Ο Δήμος Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, βρίσκεται μεταξύ των 20 νέων Δήμων που εντάσσονται στην υπηρεσία myKEPlive. Οι συμπολίτες μας αλλά και κάθε πολίτης που θα χρειαστεί τις υπηρεσίες των ΚΕΠ δε θα είναι πλέον αναγκασμένος να μετακινηθεί, έχοντας την δυνατότητα της ηλεκτρονικής – ψηφιακής συναλλαγής. Αντιλαμβανόμαστε την σοβαρότητα και την χρησιμότητα της νέας υπηρεσίας, ειδικά όταν πρέπει να εξυπηρετηθούν συνάνθρωποί μας που αντιμετωπίζουν οποιαδήποτε αδυναμία προσέλευσης. Προχωρούμε με βήματα σταθερά στον εκσυγχρονισμό του Δήμου μας. Με πράξεις μπαίνουμε σε μια νέα, ευέλικτη και δημιουργική εποχή. Ακούγοντας με προσοχή κάθε αίτημα το οποίο αφορά την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του. Ακολουθεί το δρόμο της σύγχρονης τεχνολογίας και των δυνατοτήτων της, για να κάνει ευκολότερη και ασφαλέστερη την καθημερινότητα των πολιτών».


«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr