Από τη ΔΕΥΑA ανακοινώνεται ότι, νωρίς το μεσημέρι, επισκευάστηκε το αντλιοστάσιο στην Μακρυνεία μετά από εντατικές ενέργειες των συνεργείων.
- Αποκαταστάθηκε η σοβαρή βλάβη που προέκυψε από έκρηξη στον υποσταθμό μέσης τάσης και είχε ως αποτέλεσμα να τεθεί εκτός λειτουργίας το αντλιοστάσιο.
Σύντομα αναμένεται η αποκατάσταση της υδροδότησης της περιοχής.
Ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΑ Ιωάννης Φαρμάκης ευχαρίστησε τους εργαζόμενους για τις προσπάθειες που κατέβαλλαν προκειμένου να διορθωθεί η ζημιά όσο το δυνατόν συντομότερα και να μην ταλαιπωρηθούν οι κάτοικοι της περιοχής.







Σχετικά Άρθρα
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος
Δυτική Αττική: Αγρινιώτες κατηγορούμενοι για ομαδικό βιασμό 32χρονης, σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε