Την καρδιά των εργαζομένων του ομίλου «Agrinio365» Media Group κέρδισε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Ξηρομέρου κ. Γιάννης Τριανταφυλλάκης ο οποίος βρέθηκε στη κοπή της πίτας, η οποία συνέπεσε με την παρουσία του στην εκπομπή Ραντεβού με το Γιατρό, με τον Κώστα Ποσονίδη.
- Χαμογελαστός, ανθρώπινος γνωρίστηκε και αντάλλαξε ευχές με όλους τους συνεργάτες των μέσων του ομίλου.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία του και ευχόμαστε καλή χρονιά με υγεία σ’ αυτόν, την οικογένειά του και σε όλους τους δημότες του Δήμου του.
«Agrinio365» Media Group | Antenna-Star.gr – AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές