Σύλληψη ημεδαπής για παραβίαση των μέτρων για την πρόληψη ασθενειών
- Συνελήφθη, σήμερα τα ξημερώματα, στο Μεσολόγγι, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Μεσολογγίου, μια ημεδαπή γυναίκα, διότι λειτουργούσε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ιδιοκτησίας της παρέχοντας ταυτόχρονα εργασία στον εσωτερικό του χώρο, χωρίς να έχει προβεί σε διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου δυο φορές την εβδομάδα με την μέθοδο του μοριακού ελέγχου (PCR) ή με την χρήση ταχείας ανίχνευσης αντίγονου κορωνοιού COVID -19.
Επίσης είχε επιτρέψει την είσοδο, εντός του καταστήματος σε πελάτη οποίος δεν έφερε πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Στην ιδιοκτήτρια του καταστήματος, βεβαιώθηκε διοικητικό πρόστιμο 2.000 ευρώ και αναστολή λειτουργίας του καταστήματος για επτά ημέρες και στον πελάτη πρόστιμο 300 ευρώ.







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»