Άλλο ένα τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι (18/1) στο Μεσολόγγι με δύο νεαρούς που επέβαιναν σε δίκυκλο να οδηγούνται στο Νοσοκομείο.
Πιο συγκεκριμένα, στην Οδό Αγίου Αθανασίου Ι.Χ. συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με δίκυκλο.
Στο σημείο έσπευσε άμεσα ασθενοφόρο του Ε.Κ.Α.Β. για να παραλάβει τους τραυματίες.
Η Τροχαία Ιερής Πόλης Μεσολογγίου διενεργεί προανάκριση για τη διακρίβωση των αιτιών της σύγκρουσης.
Χαρακτηριστικές είναι οι εικόνες από το Μessolonghinews για το πόσο σοκαριστικό ήταν το συμβάν:



Διαβάστε επίσης: Βόνιτσα: Δύο γυναίκες στο Νοσοκομείο μετά από σοβαρό τροχαίο
Πηγή: Μεσολόγγι: Στο Νοσοκομείο δύο νεαροί μετά από σοκαριστικό τροχαίο







Σχετικά Άρθρα
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Οι πρώτοι των πρώτων στα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου