Περατώθηκε αισίως η κατασκευή του ταβανιού της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου. Όπως, μας ενημερώνει και ο Σπύρος Μπενέκος είναι δωρεά ενός συγχωριανού τους στη Μπαμπίνη του Αλεξάνδρου Κυριαζή στον οποίον οφείλονται ευχαριστίες.
- Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό του Γιώργου Σταύρου:






mpampiini.blogspot.com







Σχετικά Άρθρα
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Άγιον Όρος για τριήμερη επίσκεψη
Επεισόδιο στο Αγρίνιο: Γυναίκα φέρεται να δέχθηκε άγρια επίθεση στο κέντρο της πόλης
Σταύρος Θανασούλας: Τη Δευτέρα (22/06) το τελευταίο «αντίο» στον συνταξιούχο Έμπορο