Εκπαιδευτής μηχανοδηγών Ο.Σ.Ε.: «Η τηλεδιοίκηση δε λειτούργησε γιατί πτώχευσαν οι εργολάβοι»
- «Προμηθευτήκαμε σύστημα που δε λειτούργησε ποτέ», δήλωσε ο Εκπαιδευτής Μηχανοδηγών Ο.Σ.Ε. Ν. Τσουρίδης. «Πληρώσαμε 6 εκατομμύρια για ακινητοποιημένο τρένο» και συμπλήρωσε πως πρώτα φταίνε οι πολιτικοί και τελευταία ο σταθμάρχης.
Επίσης, είπε πως εάν υπήρχε τηλεδιοίκηση θα διόρθωνε το σφάλμα του Σταθμάρχη.
Από το 05:10 τα όσα ανέφερε για τη συγκεκριμένη περίπτωση στην Αιτωλοακαρνανία, το μακρινό 2004:







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»