Έσπασε ο κεντρικός αγωγός ύδρευσης στη διασταύρωση Βλαχομάνδρας – Πιτσιναίικων.
- Ο αγωγός δίνει νερό στην Αφροξυλιά χωρίς ωστόσο μέχρι αυτή την ώρα να έχουμε διακοπή νερού καθώς όπως ενημερωθήκαμε οι δεξαμενές είναι γεμάτες. Στο σημείο πριν λίγη ώρα τοποθετήθηκε καλύτερη σήμανση.
nafpaktianews.gr







Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος