Μαθητές από σχολεία της Ευρώπης που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ και βρίσκονται αυτές τις μέρες στη πόλη της Ναυπακτου, έστειλαν το δικό τους αντιπολεμικό μήνυμα από το λιμάνι της Ναυπακτου.
Στο Λιμανι παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ. Γκίζας και ο Δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της Αιτωλικης Αναπτυξιακής κ. Κοτρωνης.
- Σε ανάρτηση του Δήμου Ναυπακτίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρεται:
«Ενώσαμε σήμερα τη φωνή μας με τους μαθητές της Γαλλίας, της Ισπανίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας και της Ελλάδας για να στείλουμε από τη Ναύπακτο, τον τόπο που ιστορικά αποτελεί σημείο αναφοράς των ευρωπαϊκών λαών, το μήνυμα κατά του πολέμου».










Σχετικά Άρθρα
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος ανακοινώθηκε από τον Αστέρα Αγρινίου!
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου
1ο GEA Agrinio Cup: Με διψήφιο αριθμό και οι δύο Ομάδες Ανδρών και Γυναικών, δηλώσεις Ανδριόπουλου