Νέα κινητοποίηση ενάντια στη διακοπή κυκλοφορίας του δρόμου Αγ. Νικόλαος – Λευκάδα

Το Εργατικό Κέντρο Λευκάδας – Βόνιτσας και Συνδικαλιστικά σωματεία της περιοχής, θα πραγματοποιήσουν σήμερα στις 15:00, νέα κινητοποίηση στη διασταύρωση προς Περατιά – Πλαγιά, διαμαρτυρόμενοι για το εξάωρο κλείσιμο τμήματος του δρόμου Άγιος Νικόλαος – Λευκάδα λόγω των εργασιών ανακατασκευής του υπάρχοντος δρόμου.

  • Η σχετική απόφαση προβλέπει το κλείσιμο τμήματος της Εθνικής Οδού Αμφιλοχίας – Λευκάδας, από το 47ο χλμ. έως και το 49ο χλμ., για δύο τρίωρα 9:30 π.μ.-12:30 π.μ. και 15:30-18:30, για λόγους ασφάλειας, καθώς απαιτείται εκβραχισμός με εκρηκτικά και καθαρισμός του τμήματος, στο πλαίσιο των εργασιών της διπλής οδικής σύνδεσης της Λευκάδας με τη Βόνιτσα. Το εξάωρο κλείσιμο του δρόμου θα γίνεται καθημερινά μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου του 2023.

Να θυμίσουμε ότι την Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση – διαμαρτυρία για τη διακοπή κυκλοφορίας, που διοργάνωσαν οι δημοτικές παρατάξεις «ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΛΠΙΔΑΣ» Δήμου Ακτίου – Βόνιτσας  και «ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ» Δήμου Λευκάδας, με τη συμμετοχή πολλών φορεων της περιοχής μεταξύ των οποίων το Εργατικό Κέντρο Λευκάδας – Βόνιτσας, το Επιμελητήριο Λευκάδας, το ΤΕΕ Λευκάδας, το ΚΤΕΛ Λευκάδας κ.λπ. (Δείτε ΕΔΩ).

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε από τη διοίκηση του Εργατικού Κέντρου, με εκπροσώπους των συνδικαλιστικών φορέων που συνυπέγραψαν το κείμενο εναντίωσης στο κλείσιμο του δρόμου, αναδείχθηκαν οι μεγάλες δυσκολίες στην καθημερινότητα κατοίκων και εργαζομένων από τη Λευκάδα και την Αιτωλοακαρνανία, αλλά και ευρύτερα (Πρέβεζα, Άρτα κλπ.) που έχουν καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη Λευκάδα.

Επισημάνθηκε ότι η μεγάλη επικινδυνότητα της εναλλακτικής διαδρομής με τους κινδύνους ατυχημάτων ουσιαστικά απαγορεύει κάθε μετακίνηση από εκεί, ενώ αναδείχθηκαν ακόμη οι μεγάλες επιπτώσεις στην οικονομία του νησιού. Επισημάνθηκε το βασικό πρόβλημα ότι όλα αυτά συμβαίνουν, ώστε με τις πλάτες της ίδιας της κυβέρνησης να μην υλοποιηθεί η σύμβαση μεταξύ του αναδόχου, της «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ» και της κυβέρνησης που επέβαλε στην εταιρεία την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων, όπου με δική της ευθύνη έπρεπε να βρει τεχνικά εφικτή λύση. Τα χρήματα που προβλέπονταν για την υλοποίηση τέτοιων εναλλακτικών λύσεων φτάνουν σχεδόν στο 50% του προϋπολογισμού του έργου, κάτι που όμως φαίνεται να μη συνέφερε την κερδοφορία της «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ» και δεν υλοποιήθηκαν.

Ακόμη αποφασίστηκε πλατιά ενημέρωση του λευκαδίτικου λαού και παρεμβάσεις στον Δήμο Λευκάδας και στον αντιπεριφερειάρχη Λευκάδας.