Για δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα η εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη από τους χρήστες του κολοσσού των Social Media για τη νέα «αστοχία» στην πλατφόρμα.
- Την προηγούμενη Δευτέρα το μπλακ άουτ κράτησε για περίπου έξι ώρες. Το βράδυ της Παρασκευής κράτησε για κάτι περισσότερο από δυο ώρες.
Σε κάθε περίπτωση, για δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα η εταιρεία Facebook Inc αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από τους χρήστες της για τη διακοπή των υπηρεσιών της! Ο προβληματισμός είναι πλέον μεγάλος, αφού κάτι δείχνει να μην πηγαίνει καλά με την εταιρεία να τονίζει πως το νέο μπλακ άουτ οφειλόταν σε μια ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι πλατφόρμες της, Facebook Messenger και Workplace επηρεάστηκαν από την τελευταία διακοπή λειτουργίας.
«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη σε όποιον δεν μπόρεσε να έχει πρόσβαση στα προϊόντα μας τις τελευταίες δύο ώρες», ανέφερε η εταιρεία. «Διορθώσαμε το πρόβλημα και όλα θα πρέπει να επανέλθουν στο φυσιολογικό τώρα».
Τη Δευτέρα, ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έκανε λόγο για μια ελαττωματική ρύθμιση παραμέτρων για τη διακοπή σχεδόν έξι ωρών που εμπόδισε 3,5 δισεκατομμύρια χρήστες της εταιρείας να έχουν πρόσβαση στις εφαρμογές της, WhatsApp, Instagram και Messenger. Η διακοπή της Δευτέρας ήταν η μεγαλύτερη που κατέγραψε ποτέ ο εξειδικευμένος ιστότοπος Downdetector, που παρακολουθεί συστηματικά τα τεχνικά προβλήματα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
reader.gr
Σχετικά Άρθρα
«IQ 160»: Ο Σωκράτης έχει σκοτώσει έναν Προπονητή Πυγμαχίας και αυτοκτονεί
«Η Γη της Ελιάς»: Ο Ανδρέας αναβάλλει το προκαθορισμένο ραντεβού με τους Βρεττάκους
«Το Δίχτυ»: Καθηλωτικό το τρίτο επεισόδιο με θέμα την προσφυγιά και την υιοθεσία