Στη Νεάπολη Αγρινίου γύρω στις 11 το πρωί της 25ης Φεβρουαρίου ένα φορτηγό γκρέμισε μια μεταλλική Πεζογέφυρα, έκλεισε η Εθνική Οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων.
Η κυκλοφορία έχει διακοπεί και στο σημείο επικρατεί αναστάτωση.
Κάτω από συνθήκες που ερευνώνται το φορτηγό προσέκρουσε στη Γέφυρα, την παρέσυρε και το αποτέλεσμα ήταν να καταρρεύσει.
Η πτώση της πεζογέφυρας είχε ως αποτέλεσμα τα καλώδια της Δ.Ε.Η. να τραβηχτούν και κολόνα ηλεκτροφωτισμού να κοπεί στη μέση δημιουργώντας σοβαρό κίνδυνο.
Στο σημείο βρέθηκε μεγάλη δύναμη της Πυροσβεστικής και Αστυνομικοί της Τροχαίας.






Διαβάστε επίσης: Κρεοπωλεία Αγρινίου: Τετράωρο κλείσιμο την 28η Φεβρουαρίου για τα Τέμπη
Πηγή: Νεάπολη Αγρινίου: Φορτηγό γκρέμισε Πεζογέφυρα – Έκλεισε η Εθνική Οδός Αντιρρίου-Ιωαννίνων







Σχετικά Άρθρα
Χρήστος Καρασάββας: Η Κατούνα Ξηρομέρου πενθεί για την απώλεια του 34χρονου, οι αναρτήσεις του αδερφού του
Συσσίτια Αγίου Δημητρίου Αγρινίου: Ετοίμασαν ψάρι για 165 συνανθρώπους μας, ανήμερα του Αγίου Ιωάννη Προδρόμου
Παναγιώτης Σκλαβούνος: Στη Μακρυνεία το τελευταίο «αντίο», πενθεί ο Πολιτιστικός Σύλλογος Δαφνιωτών