Στο Νοσοκομείο Αγρινίου διακομίστηκε και νοσηλεύεται 9χρονος μαθητής νοσηλεύεται μετά από επικίνδυνο παιχνίδι με φάρμακα.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΛ.ΑΣ. αναφέρει τα εξής:
Σύλληψη για έκθεση και παραμέληση εποπτείας ανήλικου σωματική βλάβη
Συνελήφθη, χθες (16/12) το πρωί, στο Αγρίνιο, από Αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, μια ημεδαπή γυναίκα, διότι ο 9χρονος γιός της σε χώρο Σχολείου χορήγησε φαρμακευτικό σκεύασμα σε έναν 9χρονο συμμαθητή του, ο οποίος διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου και παραμένει νοσηλευόμενος, χωρίς να διατρέχει κίνδυνο ζωής.
Διαβάστε επίσης: Ο Καιρός (17/12): Ηλιοφάνεια στο Αγρίνιο, έως 15 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Άγιον Όρος για τριήμερη επίσκεψη
Επεισόδιο στο Αγρίνιο: Γυναίκα φέρεται να δέχθηκε άγρια επίθεση στο κέντρο της πόλης
Σταύρος Θανασούλας: Τη Δευτέρα (22/06) το τελευταίο «αντίο» στον συνταξιούχο Έμπορο