Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων διακομίστηκε πριν από λίγο, ένας 20χρονος μετά από τροχαίο στο Αγρίνιο.
- Το τροχαίο συνέβη το μεσημέρι της Πέμπτης 22 Δεκεμβρίου 2022, στη συμβολή των οδών Ίσκου και Γρ. Λαμπράκη όταν δίκυκλο, με δύο αναβάτες, συγκρούστηκε με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο.
Ο νεαρός, ο οποίος σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έχει χτυπήσει στο λαιμό και στο πίσω μέρος του κεφαλιού, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Αγρινίου και στη συνέχεια κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Τις συνθήκες του τροχαίου ερευνά η Τροχαία Αγρινίου.







Σχετικά Άρθρα
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος ανακοινώθηκε από τον Αστέρα Αγρινίου!
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου
1ο GEA Agrinio Cup: Με διψήφιο αριθμό και οι δύο Ομάδες Ανδρών και Γυναικών, δηλώσεις Ανδριόπουλου