Στις 10:30 το πρωί της Πέμπτης (14/11) σύμφωνα με ανακοίνωση του Ο.Α.Σ. Αιτωλοακαρνανίας θα σημειωθεί κινητοποίηση στον ΕΛ.Γ.Α. Αγρινίου
Το θέμα της κινητοποίησης αφορά στα προβλήματα της ελαιοκαλλιέργειας.
Η επίσημη ανακοίνωση του Ο.Α.Σ. Αιτωλοακαρνανίας έχει ως εξής:
Το Σάββατο, 9 Νοέμβρη πραγματοποιήθηκε περιφερειακή σύσκεψη για τα προβλήματα της ελαιοκαλλιέργειας, στην Πάτρα.
Στη σύσκεψη αποφασίστηκε την Πέμπτη, 14 Νοέμβρη, να γίνουν κινητοποιήσεις στα κατά τόπους γραφεία του ΕΛ.Γ.Α. Στο Αγρίνιο θα γίνει στις 10:30 π.μ.
Ακόμα, αποφασίστηκε συμμετοχή με τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα στις συγκεντρώσεις στην πανελλαδική, πανεργατική απεργία στις 20 Νοεμβρίου.
Στις κινητοποιήσεις θα δοθεί συνέχεια με συλλαλητήρια στις 29 Νοεμβρίου.
Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο: Ειδικοί κίτρινοι μεταλλικοί οικοδομικοί κάδοι σε διάφορα σημεία του Δήμου
Πηγή: Ο.Α.Σ.: 14 Νοεμβρίου η κινητοποίηση στον ΕΛ.Γ.Α. Αγρινίου για τα προβλήματα της ελαιοκαλλιέργειας







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Νίκος Χατζηνικολάου και ΑΝΤ1 για τη βιωματική θεατρική παράσταση με την Εύη Βέρρη και τον Μάριο
Νέο τροχαίο στο Αγρίνιο: Μητέρα οδηγός και βρέφος στο Νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Υποψήφιοι στο AgrinioTimesTV για τα θέματα σε Λατινικά, Πληροφορική και Χημεία