Δυναμική κινητοποίησαν πραγματοποίησαν βιοπαλαιστές αγρότες και κτηνοτρόφοι, με τα τρακτέρ τους και τα οχήματά τους το πρωί της Κυριακής 29/1, στο 1ο χλμ της Οδού Βόνιτσας – Λευκάδας, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Αγροτοκτινοτροφικού Συλλόγου Ακτίου – Βόνιτσας.
- Στην κινητοποίηση παρευρέθηκε και αντιπροσωπεία του Αγροτοκτηνοτροφικού Συλλόγου Κατούνας.
Ο Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος, απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους κτηνοτρόφους και αγρότες της περιοχής σε σύσκεψη, τη Δευτέρα 30/1, στις 11 π.μ. στη θέση «κόμβος βρυσούλας» στη Βόνιτσα (1ο χιλιόμετρο Βόνιτσας – Λευκάδας).









Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»