Ευχαριστίες του Διευθυντή του 2ου Δημοτικό Σχολείου Νεοχωρίου κ. Κωνσταντίνου Κωστή για το graffiti στο σχολείο:
- Ευχαριστούμε τον Υποπλοίαρχο του Λ.Σ. Παπαγεωργίου Γεώργιο ο οποίος κατά την διάρκεια της άδειάς του και σε συνεργασία με την ομάδα των νέων που τον ακολουθεί, δημιούργησαν ένα υπέροχο graffiti στο Σχολείο μας.
Ο κύριος Παπαγεωργίου και η ομάδα του εργάστηκαν για αρκετές ημέρες και σε μεγάλο ύψος προκειμένου να έχουμε ένα υπέροχο αποτέλεσμα για το Σχολείο αλλά και την τοπική κοινωνία.
Τους ευχαριστούμε θερμά.
Ο Διευθυντής
Κωνσταντίνος Κωστής







Σχετικά Άρθρα
Μεσολόγγι: Η ναυτική ιστορία της Ιεράς Πόλεως στο επίκεντρο της εκδήλωσης στην Κατοχή
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης